Afdelinger og hold info / Tennis / Udvalget / Referater / 2015 / Beretning 2015

Beretning 2015

IFÅ Tennis - Beretning 2015

2015 har været en god sæson i IFÅ tennis. Vi var 27 seniorspillere, 7 familiekontingenter (bestående af 27 medlemmer), 4 formiddagsspillere og 8 børn under 14 år. I alt blev det til 66 registrerede medlemmer af IFÅ Tennis.

Vi skød sæsonen i gang i slutningen af april. Instruktion for både børn og voksne begyndere/let øvede blev afholdt i maj - juni og igen lige efter sommerferien indtil slutning af august. Som en del af IFÅs sommerfest deltog Tennis afdelingen med diverse tennisrelaterede spil, der blev afprøvet af ca. 40 deltagere.

I 2015 deltog to hold i DGI-turneringer, en Damedouble hold og et Mixed-hold.

I samarbejde med DGIi juni, blev der afholdt både "Tennis i skolen" med 4 timers tennis for 5. og 6. klasse i Aadalsskolen og Tennisskole den første uge i skolens sommerferie med 13 deltagere i alderen 6-12 år.

Formiddagstennis fortsatte i år i fin stil med op til 10 spillere hver torsdag fra slutning af april til december.

I september blev der afholdt 25 års jubilæum i IFÅ Tennis. Det blev fejet med turnering, opvisningskamp og fest om aftenen.

Vi glæder os til 2016.

Hilsen